Accesorii Vestimentare

---
Lantul de aur/ argint se potriveste cu puloverul de mohair/ lana. Bratara se va agata in maneca de la geaca.
Eu nu am purtat inele cu pietre mari/ mici. Corsetul ar trebui sa ma faca sa arat mai supla.
Iti plac cerceii de la mine? Noi ne vom cumpara un set de bijuterii de platina. Am ales cel mai frumos/ urat model pentru bratara de picior.
Ar vrea sa incerce brosa din sticla/ de plastic?
Palariile/ Sepcile sunt indispensabile vara. Imi voi lua o umbrela in caz ca va fi soare/ va ploua. Ei si-au asortat ghetele de toamna/ iarna cu pardesiul maro. Tu ai vrea sa porti un costum de baie intreg portocaliu?
Geaca este prea scurta/ larga/ stramta pentru mine.
Iti vei cumpara papucii de casa de catifea? Eu mi-am cumparat lenjerie de dama. Daca nu ar strange-o pantofii?
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T