Articole Vestimentare

---
Cizmele nu se potrivesc cu paltonul de stofa. Esarfa cu floricele o voi lua in geanta in caz ca am nevoie de ea.
Baietii s-au imbracat la costum cu cravata/ papion. Ea ar vrea sa mearga la sala cu tricoul albastru, dar este murdar.
Vara asta se poarta fustele mini/ trei sferturi si pantalonii cu gauri/ mulati. La anul se vor purta rochiile cu decolteul adanc si slitul cat mai scurt.
Sezonul trecut s-a purtat vesta de blug/ in cu camasi colorate. As vrea sa imi cumpar o curea ingusta/ lata/ neagra/ de piele/ sintetica.
La birou trebuie sa porti o tinuta decenta. Pe viitor voi avea grija sa fiu in pas cu moda.
Am fost la magazin si mi-am luat o geanta galbena de piele/ panza. Ei ar trebui sa isi cumpere mereu sepci ca sa se protejeze de soare.
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T