Despre Familie si alte Cuvinte / Expresii

---
Bunicul carunt are grija de Mimi Eu voi fi puternica precum bunica cand voi creste.
Bunicii prietenosi au avut intotdeauna grija de noi asa cum trebuie. Duminica se ia masa cu toata familia.
Matusa singura nu se simte bine de ceva timp. In curand o voi vedea razand pe matusa.
Unchii din Elvetia ne-au adus multe jucarii de Craciun. Sotii iubareti ar trebui sa fie fericiti/ multumiti.
Verii nostri se muta acum/ maine intr-o casa mare/ mica. Eu voi ramane intotdeauna in casa parintilor.
Verisoara mea a avut un loc de munca bine platit. Fetitele verisoarei mele ar trebui sa primeasca o educatie buna.
Odrasla mea este foarte frumoasa/ urata. Fiii tai se vor face mari si musculosi. Anii din tinerete au fost cei mai frumosi din viata mea. Se pare ca pe cel in varsta nu-l mai ajuta nimeni.
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T