Despre monede, concepte financiare, valute si alte Expresii si Propozitii Simple

---
Vreau sa schimb euro in marci. Vom plati cu cardul.
Ea a vrut sa incaseze un cec. Valuta ar trebui sa aiba valoare mare.
Fata se joaca cu monedele. Noi ne vom retrage banii de aici.
Am schimbat toate monedele in bancnote. Ei ar dori sa elibereze un cec in valoare de 500 de euro.
Din pacate nu am cardul la mine. Va voi inmana o chitanta pentru platile facute. Le-au luat un comision foarte mic. Am dori banii in numerar, va rugam!
Am ocazia sa imi prelungesc contractul. De maine ea nu va mai avea credite.
Ei au achitat rata luna trecuta. Ati realizat vreun transfer bancar in ultima perioada?
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T