Introducem Persoane Straine / Spunem La Revedere si alte Propozitii si Intrebari Limba Romana pentru Incepatori

---
Ti-l / Vi-l prezint pe domnul Karl. Acesta este fiul domnului Karl.
Ne permiteti sa va facem cunostinta cu fiica doamnei Popescu?/ Imi permiti sa iti fac cunostinta cu fiica doamnei Popescu? Persoanele de fata s-au cunoscut deja.
Ne mai auzim, Tania! Viziteaza-ma cand vrei!/ Vizitati-ne cand vreti!
Vom reveni cat de repede vom putea. Ma bucur ca am petrecut timpul impreuna.
La revedere, Iulia! Suna-ma maine/poimaine! Aveti foarte multe lucruri sa ne povestestiti. La revedere, placerea a fost de partea mea / noastra.
Bine ai venit!/ Bine ati venit! Esti bine?/ Sunteti bine?/ Te simti bine?/ Va simtiti bine?
Da, m-am simtit bine./ Da, ne-am simtit bine. Nu, nu m-am simtit prea bine. / Nu, nu ne-am simtit prea bine.
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T