Parinti si Copii - Alte Cuvinte Expresii

---
Parintii tai sunt oameni cumsecade/ antipatici. Eu voi adopta cu placere cand voi creste.
Orfanii au avut parte de o viata grea/ usoara. Ar trebui sa se infieze de la orfelinat mai des/ rar.
Voi cati prunci aveti? Noi ne vom casatori anul viitor/ acesta in vara.
Eu m-am logodit cu o vaduva/ un vaduv. Ea ar trebui sa fie de acum nora noastra .
Eu sunt singura cumnata. Cumnatii muncitori vor pleca in concediu cu strabunicii. Cat timp a trecut de cand sunteti impreuna? Ar trebui sa anunt imediat rudele ca au un nou membru in familie.
Surorile mele vitrege sunt foarte constiincioase. Fratele meu nu vrea sa aiba urmasi.
Cand am putut am ajutat-o si eu la teme pe sora mea. Ginerii nu se sprijina unii pe altii.
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T