Service auto si Subcategorii de permise

---
Masinile decapotabile sunt cele mai frumoase. Imi voi cumpara o masina cu sase/ doua locuri. Camioanele au fost mereu considerate cele mai mari vehicule. Ar trebui sa fie mai putine tipuri de permise auto, pentru a usura munca celor care le fabrica.
Subcategoriile AM/A1/A2 la permise sunt pentru vehiculele cu o capacitate cilindrica mica. Eu voi da de permis pentru categoria B pentru a putea conduce o masina obisnuita gen BMW sau Opel. Ea are permis categoria C, adica poate conduce un vehicul cu maximum 8 locuri. Categoriile D/DE/F/H/I ar trebui sa fie pentru vehicule cu mai mult de 8 locuri, respectiv troleibuz, tramvai.
Sunt foarte multe treceri de pietoni in oras. Veti avea probleme cu lichidul de frana daca nu il schimbati. Mi-am schimbat cauciucurile data trecuta cand am fost la service. Ar fi trebuit sa schimbe niste piese mecanicul de la service, ca sa nu mai am probleme cu masina acum.
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T