Vizita la medic

---
Am dureri mari de cap in ultima vreme. Durerile de spate se vor agrava daca nu veti lua ceva pentru ele. Ea a luat foarte multe calmante ieri/azi. Ar fi trebuit sa mergem din timp la medic, pentru a preveni eventualele boli.
Eu nu am reteta pentru medicamente. Ceaiurile de menta/ tei va vor face sa va simtiti mai bine. Doctorita mi-a dat intotdeauna retete compensate. Studentii/ Pensionarii ar trebui sa aiba reducere la medicamente, deoarece nu au suficienti bani sa le plateasca.
Diabeticii nu au voie sa manance dulciuri. El isi va cumpara un unguent pentru durerea de sold. Durerea intramusculara a aparut in urma eforturilor fizice. Ar trebui sa bei mai multe lichide, ca sa te hidratezi!
Azi se duce la medicul de familie/ stomatolog. Oncologul nu va va da niciun diagnostic. Mi-am facut imediat programare la doctor. Nu ar trebui sa asteptam atat de mult la cabinet.
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T