Exprimarea religiei

---
Eu sunt catolic. Tu esti catolica. Noi suntem catolici. Voi sunteti catolici. El este ortodox. Ea este ortodoxa. Ei sunt ortodocsi. Ele sunt ortodoxe. Eu sunt romano-catolic. Tu esti romano-catolic. Noi suntem romano-catolici. Ei sunt romano-catolici. El este greco-catolic. Ea este greco-catolica. Ei sunt greco-catolici. Ele sunt greco-catolice. Eu sunt musulman. Ea este musulmana. Tu esti musulman. Noi suntem musulmani. Voi sunteti musulmane. El este protestant. Ea este protestanta. Ei sunt protestanti. Ele sunt protestante.
Eu sunt baptist. Tu esti baptista. Noi suntem baptisti. Voi sunteti baptiste. El este adventist. Ea este adventista. Ei sunt adventisti. Ele sunt adventiste. Eu sunt hindus. Tu esti hindusa. Noi suntem hindusi. Voi sunteti hinduse. El este iudeu. Ea este iudeica. Ei sunt iudei. Ele sunt iudeice. Eu sunt evreu. Tu esti evreica. Noi suntem evrei. Voi sunteti evreice. El este penticostal. Ea este penticostala. Ei sunt penticostali. Ele sunt penticostale.
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T