La Vama , Sa calatorim in Tari Straine

---
Nu puteti trece daca nu aveti buletin / pasaport. Bagajul meu va depasi sigur limita admisa. Nu li s-a permis sa aiba bauturi alcoolice in bagaj. Ar fi fost necesar sa ne declaram banii la vama.
Nu este permisa trecerea cu arme albe in bagaj. Ei vor trebui sa dea multe detalii despre ei la vama. A trebuit sa spun la vama scopul vizitei mele in tara. Ar fi nevoie ca vamesii sa fie mai severi , pentru a evita eventualele atentate.
De unde veniti? Cat are de gand sa stea? Eu am venit in vizita la matusa mea. Ei ar vrea sa stea cam 2 saptamani in tara , pentru a vizita obiectivele turistice.
Aveti arme de foc in bagaje? Nu detin nimic periculos in valiza. Am dori sa va controlam bagajul. Ei nu au fost de acord sa fie interogati de vamesi.
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T