Probleme cu Masina si Accidente Rutiere

---
Din cauza zapezilor nu pot scoate masina din parcare. Ei vor chema un mecanic sa le schimbe cauciucul de la masina. Frana de la masina s-a stricat si am fost nevoiti sa mergem cu taxiul / pe jos vreo 2 zile. Ar fi nevoie de mana unui meserias pentru a schimba interiorul masinii.
A avut loc un accident. Trebuie chemata politia imediat. Trebuie sa chemam ambulanta. Cum a avut loc accidentul? Mergea cu viteza soferul? Aveti permis de conducere? Aveti certificat de asigurare? Au fost martori la accident? Eu am vazut tot ce s-a intamplat. A fost vina mea. Am intrat cu masina direct in camion. Accidentul s-a intamplat pe trecerea de pietoni.
---
 

Expresii Limba Romana. Copyright 2013 All Rights Reserved -Theme by : B. Gardner - Bloggerized by Bloganol - Adapted by : Q.B.T